onsdag den 10. august 2011

Helene 9 år

Den grønne hånd
Jim Højberg
Bog
Jeg syntes at den var sjov og spændende. Den handler om Sara og Jon som er på ferie hos fætter Peter. Om aftenen fortæller Peter en uhyggelig historie om en grøn hånd. Om natten kom nogen op ad trapperne. Er det mon et spøgelse?

Ja, ja, så siger vi det!
Pedersen
Bog
Tom finder sine bøger frem, så spørger jeg Tom om vi ikke skule bygge. Tom siger ja og vi bygger et uhyre. Men der er noget Tom og jeg ikke har tænkt på.

Liv og de farlige mænd
Søren Vagn Jacobsen
Bog
Liv vil ikke i skole. Hun vil hellere i Zoo. Sammen med sin bror. Hun bliver sur og går ned i kælderen. Døren lukker. Måske er det farlige mænd? Hun bliver bange. Hvad sker der mere? Læs bogen!

Skot er vild med Emma
Oscar K.
Bog
Da Malte slog øjnene op sagde han: Jeg elsker dig Emma. Det gør jeg også, sagde Skot. Så skriver vi det bare til dem sagde Malte og sprang ud ad sengen.

Det hvide barn
Jim Højberg
Bog
Jon og Sara skal besøge mormor. Fætter Peter skal også med, men Peter skal altid gøre Sara bange med historier han fortæller om en grøn hånd…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar