fredag den 12. august 2011

Marie

Tillykke Hr. Struganoff
Kim Fupz Aakeson
Bog
Den handler om Struganoffs fødselsdag. Den er sjov.

Moviestarplanet
Online pc-spil
Det er godt at spille. Det er sjovt. Jeg spiller det meget der hjemme.

Løgnehistorier
Carl Quist Møller
Lydbog
Den er god og sjov. Jeg kan godt lide historierne om elgen Helge. Jeg bliver i godt humør af at høre historierne. Den skal have 19 point ud af 20. Man kan tydeligt høre det er løgn. Han har en god fantasi. Jeg har hørt bogen på lydbog og læst den.

Arthur og Maltazars hævn 2
Luc Besson
Film
Det er en god film. Den er sjov og romantisk. Det synes jeg om filmens indhold, jeg giver den 6 guldstjerner.

Fødselsdagfest, Alfons Åberg
Gunilla Bergström
Bog
Det er en god bog. Jeg synes at det er en sjov bog, men samtidigt er den også spændende. Den handler om Alfons Åberg og hans fødselsdag og der kommer en masse gæster. Det ender med at de kommer op og skændes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar