onsdag den 10. august 2011

Thomas 12 år

Lego Star Wars 3, The Clone Wars
Wii- spil
Man kan styr de republikanske figurer og fly gennem mange baner. Jeg vil anbefale spillet fordi man kan bruge mage sjove timer på at spille spillet.

Jack Sparrow, bind 12 – Mod nye horisonter
Rob Kidd
Bog
Jack kommer op og slås med en pirat ved navn Torrents og havfolket som er under hans magt. Jeg vil anbefale serien fordi der sker en masse spændende ting.

Pirates of the Caribbean, del 1 – Den sorte perle
Irene Trimble
Bog
Kaptjan Jack Sparrow har samlet sig en besætning og sejler ud efter den sorte perle. Jeg vil anbefale bogen fordi der sker en masse spændende ting.

Smertens 5 fyrster, del 1 – Bjergets fyrste
James Lovegrove
Bog
Tom Yamada træner til dysten mod smertens 5 fyrster, i den første dyst slås han mod Bjergets fyrste. En ned fire tilbage! Jeg vil anbefale bogen fordi den er vildt spændende!!!!!!

Smertens 5 fyrster, del 2 – Tomhedens fyrste
James Lovegrove
Bog
Tom Yamada træner for anden gang til dyst nummer to mod tomhedens fyrste. To ned tre tilbage!!
Jeg vil anbefale bogen fordi den er viiildt spændende!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar