torsdag den 18. august 2011

Flora 10 år

Eva & Adam 1
Måns Garton
Bog
Den handler om en dreng der hedder Adam. Han kommer til en ny skole, hvor han lærer at lege en leg der hedder postbud. Og der møder han Eva og bliver en smule forelsket. Jeg synes bogen er god fordi den er spændende.

Eva & Adam 10
Måns Garton
Bog
Den handler om at Evas familie og Adams familie tager på ferie sammen. Men Eva & Adam er ikke særlig meget sammen. Eva er ret irriteret over at Adam er sammen med Martin. Jeg synes den er god fordi den er sjov.

Emmy 2
Mette Finderup
Bog
Den handler om Emmy og hendes klasse skal til Sverige. Og der møder de en anden klasse og Emmy bliver en lille smule forelsket. Jeg synes den er god fordi den er spændende og sjov.

Harry Potter 5
J.K. Rowling
Bog
Harry Potter 5 handler om at Harry synes han bliver holdt udenfor og han er nær ved at blive bortvist fra skolen. Jeg synes den er god fordi den er uhyggelig.

Harry Potter 7, del 2
David Yates
Film
Harry Potter skal kæmpe mod du-ved-hvem og skal finde Horceuxer. Jeg synes den er god fordi den slutter som den skal.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar