torsdag den 18. august 2011

Ludvig 12 år

Harry Potter 7, del 2
David Yates
Film
Harry Potter 7, del 2 er betydeligt bedre end de andre. Der sker hele tiden noget, bortset far de sørgelige scener. Harry og Voldemort kommer selvfølgelig i kamp. Hvor jeg kan sige uden at afsløre så meget, at de ender ikke altid lige godt. Jeg giver den 6 stjerner.

Limbo
Spil
Limbo er et godt spil, bortset fra man dør måske lidt for nemt plus det er et meget kort spil. Man skal også tænke meget men alligevel. Spillets mening er egentlig bare at rede sin forsvundne søster, større er det ikke. På jagten af den forsvundne søster skal du både kæmpe med kæmpe edderkopper og mystiske mænd. Jeg giver spillet 4 af 6 stjerner.

Den forkerte død
Kenneth Bøgh Andersen
Bog
Det er en rigtig god bog hvor Filip selvfølgelig kommer ned i underverdenen og ned til helvede. Man hører ikke rigtig til Aziel, men Filip kommer både i Hades himlen og helvede. Jeg giver den 5 af 6 stjerner.

Ondskabens engel
Kenneth Bøg Andersen
Bog
Bogen er den sidste i rækken af Den store Djævlekrig. Den er både spændende og gyselig. Den fortsætter jo fra Den forkerte død, så den starter lidt mærkeligt, men slutter også godt/måske lidt sørgeligt. Jeg giver den 5 af 6 stjerner.

Knusum Kranikum
Dennis Jürgensen
Bog
Knusum Kranikum er en bog du ikke må gå glip af. Den er spændende, drabelig og gyselig. Den handler om to børn, en vampyrdæmon og en saprofyt. De to børn og saprofytten prøver desperat at fælde den fæle vampyrdæmon knusum kranium. Jeg giver den 6 af 6 stjerner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar