tirsdag den 9. august 2011

Philip 12 år

Generalen
Robert Muchamore
Bog
Denne bog er virkelig god. Den nærmest opsluger en efter man er gået i gang og den er selvfølgelig spændende(i hvert fald for mig) og jeg vil anbefale den til alle der spørger.

Ildkamp
Kate Wild
Bog
Jeg syntes denne bog er virkelig interessant fordi den indeholder overnaturlige ting blandet sammen med noget der kunne ske i virkeligheden og det får det overnaturlige til at virke som noget der kunne ske i virkeligheden og den er vildt spændende og god, den vil jeg helt sikkert anbefale.

Star Wars, episode 2
Patricia C. Wrede
Bog
Jeg syntes at denne bog er fed men den vill e helt sikkert være bedre hvis jeg ikke havde set filmen først, men den er helt igennem god og det vil jeg foreslå: læs bogen(hvis I vil) før I ser filmen, men hvis I har set filmen er den alligevel god.

Star Wars, episode 3
Matthew Stover
Bog
Denne her bog er personligt min yndlingsbog af alle Star Wars bøger. Den har det hele den er spændende og god og så er det fordi jeg er STAR WARS FAN. Den er helt igennem fantastisk og den vil jeg anbefale som en super bog til alle star wars fans.

DJ Hero
Playstation 3
DJ hero er meget fedt fordi jeg er begyndt at blive træt af Guitar-Hero, så jeg vil helt klart anbefale det til alle der er begyndt at blive træt af Guitar Hero.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar