tirsdag den 9. august 2011

Frederik 10 år

Evig hævn
Kennth Bøgh Andersen
Bog
Jeg syntea at bogen er god fordi at man er underholdt hele tiden. Der er 4 historier i bogen og alle 4 historier er gode(syntes jeg selv). Den er lidt svær at forstå man skal ikke læse for hurtigt i den. Man skal læse langsomt før man kan forstå den.

Roller Coaster Tycoon 3
Pc-spil
Jeg kan godt lide spilet fordi at man kan bygge sin egen forlystelsespark fra bunden af. Man bestemmer selv hvad man laver i starten kan det godt være lidt svært at finde ud af hvordan man gør men efterhånden lærer man det. Man kan også få en ekstrapakke til det, hvor man kan lave et vandland. Der er mange detaljer i spillet.

Villa Diablo
Henrik Einspor
Bog
Jeg kan godt lide bogen fordi at man er underholdt hele tiden. Den er også lidt uhyggelig fordi at der er en dreng og en mand inden i et spøgelseshus hvor der sker mærkelige ting f.eks at der er en dukke der griner af sig selv, nogle klodser begynder at bygge uden nogle rør dem og kloderne staver noget.

Little Big Planet
Playstation 3
Jeg kan godt lide spillet fordi at man kommer gennem nogle baner, hvor det til sidst bliver helt vildt svært. Det er også sjovt fordi at man kan lave sin egen hule hvor man kan sætte klistermærker over det hele lige så tosset man vil. Man kan også lave sin egen mand, hvor man samler tøj til ham. Man kan også lave sin egen bane. Det er også lidt skørt fordi at man er en dukke der render rundt i en dukkeverden.

Den lyseblå baron – Stank af kloak
Per Gammelgaard
Bog
Jeg kan godt lide bogen fordi der er en kæmperotte med. Den handler om en dreng der hedder Fritz, der bor på et slot. En dag lugter det forfærdeligt på slottet, drengen Fritz tager ned i kloakken og finder i underjordisk by. Der møder han en kæmperotte. Den er meget spændende fordi at der hele tiden sker noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar