onsdag den 10. august 2011

Freja 12 år

Fyre & Flammer og oppustelige bh ´ere
Cathy Hopkins
Bog
Det handler om to piger, der får sig en ny pige i klassen. Det er så kun en af pigerne, der hedder Izzie, der bliver venner med den nye pige. Jeg syns det er en god bog, jeg vil anbefale den her bog til alle i min alder

Fyre & Flammer og kosmiske kys
Cathy Hopkins
Bog
En opringning kan betyde alt og især når det er fra en dreng man godt kan lide. Til sidst bliver de kærester, men Lizzzie dumber Mark og bliver kæreste med Bert. Det er en rigtig god bog.

Fyre & Flammer og Portobello-prinsseser
Cathy Hopkins
Bog
Nesta har fundet en fyr, der er rigtig sød. Men hans familie har rigtig mange penge, og så har han også en søster, hun er ok, men hendes veninde er en dum ko. En rigtig god bog.

Min søsters børn i Ægypten
Kasper Barfoed
Film
Det er en rigtig god film, som er for hele familien. Den er sjov, og den er også spændende på samme tid. Der er også mange andre ”Min søsters børn” film som også er gode.

My Pony Stables
Pc-spil
Jeg syns det er et rigtigt dårligt spil. Det er kun på svensk og engelsk, så det er ikke børnevenligt og grafikken er heller ikke særlig god!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar