tirsdag den 9. august 2011

Sarah 13 år

Pinligt! – Dittes familie
Henrik Nilaus
Bog
Jeg plejer ikke at læse, men denne serie fangede mig virkelig. Hun har mange af de samme konflikter som mig. Så den passer til min alder. En rigtig god bog. Jeg synes også at de bruger nogle gode ord og formulere det på en god måde.

Pinligt! – ferien i Grønland
Henrik Nilaus
Bog
Jeg synes den er rigtig god i starten men så får hun de samme konflikter op til flere gange og så er den ikke så spændende. Men slutningen er rigtig god og spændende.

Pinligt! – Ditte på efterskole
Henrik Nilaus
Bog
Ditte på efterskole er den bog i serien som er mest romantisk og Ditte bliver følelsesmæssigt udfordret og oplever en masse ting.

Børnenes restaurant
Sandra Leigh Draznin
Bog
Der er nogle rigtigt gode opskrifter der er lige til at lave også for de mindre. Så nu er madpakkerne klar til skolestart og jeg vil gerne anbefale den til andre. Super god!!!

Prinsessens dagbog 1
Meg Cabot
Bog
Jeg elsker pige bøger så denne var lige noget for mig. Det er en rigtig god fortælling fordi den passer til virkeligheden og derfor kan man leve sig mere ind i bogen og forstå hendes problemer. Min yndlingsbog!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar