fredag den 12. august 2011

Jakob 12 år

Mål!!: Mesterskabet i Paris
Luigi Garlando
Bog
Mesterskabet i Paris handler om et fodboldhold som hedder Cipolline. De skal deltage i en turnering i Paris og det handler om kampene, venskabet og turen til Paris fra Milano. Jeg synes det er en god bog og jeg anbefaler den til alle som kan lide fodbold. Mesterskabet i Paris er nr. 6 i serien.

Den der altid får skylden
Trine Jul Hansen
Bog
Bogen handler om Morten ogRikke fra 6.b. som leger vandkamp i klassen og det er Morten der får skylden som han plejer for de bøger de har ødelagt! Bogen handler mest om venskab i klassen. Den er meget nem at læse. Jeg giver den 3 stjerner.

Harry Potter og dødsregalierne del 1
David Yates
Film
Filmen handler om Harry, Ron og Hermione der prøver at finde Horeruxer. Horeruxerne er dele af Lord Voldemorts sjæl og for at dræbe Voldenort skal man udslette alle Horeruxer. Jeg synes det er en af de bedste film jeg nogensinde har set. Jeg giver den 10 stjerner.

Harry Potter og dødsregalierne del 2
David Yates
Film
Den her film handler om hvordan Voldemort indtager Hogearts og harry, Ron og hermione prøver at finde flere Horeruxer. Til sidst kommer den store kamp mellem dødsgardisterne og de gode. Den her film er også en af de bedste jeg har set. Jeg giver den 10 stjerner.

Cherub Mission 01 – Ilddåb
Robert Muchamore
Bog
Bogen handler om en dreng der hedder James. James er 12 år gammel og hans mor er lige død og han er blevet smidt ud af skolen fordi han har tæsket sin klassekammerat. Så kommer han på børnehjem og blevet optaget på Cherub som er en børne-efterretningstjeneste. Jeg synes det er en rigtig god bog. Jeg giver den 10 stjerner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar