onsdag den 17. august 2011

Emma 11 år

Disse 4 bøger har jeg læst og anmelder også en film.

Hvad Dysterskoven gemte en historie fra kanten
Paul Stewart og Chris Riddell
Bog
Anmeldelse: Bogen er rigtig godt skrevet og man kan mærke når
kvist( hovedpersonen ) bliver bange. Så bliver man selv bange.
En god bekrivelse man lever sig ind i bogens verden.
______________________________________________________________

Skammerens Datter bind 1
Lene Kaaberbøl
Bog
Anmeldelse: Jeg syntes bogen er rigtig god og spændene
ligesom en god bog skal være. man har lyst til at gå vidre med serien
med det samme!
__________________________________________________

Prædikanten
Camilla Lackberg
Bog
Anmeldelse: God krimi, som man bliver fanget af næsten lige med det samme.
Uhyggelig og spændene på sammen tid. Jeg læste om kap med min mor. :)
________________________________________________________________

Kung Fu Panda 2
Jennifer Yuh
Film
Anmeldelse: Personligt syntes jeg at at den er bedre end den første.
Po (pandaen) kommer ud på sit livs rejse for at rede kung fu og Kina.
Mega god film
________________________________________________________________

Slangens gave bind 3
Lene Kaaberbøl
Anmeldelse: mere spændene og lidt mere uhyggeligt end den første bog. Dina og hendes mor og familie
flygter fra Dinas far, en sortemester, men det er ikke så let som man skulle tro.
En god fortsættelse på en super serie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar